Helsingin Messukeskuksessa vietettiin syyskuun lopulla mielenkiintoinen tapahtuma toimitusketjun hallinnan ympäriltä; Management Events järjesti 600 Minutes Supply Chain -verkostoitumistapahtuman laadukkaine keynote-esityksineen. Paikalla olivat Suomen johtavat toimitusketjun ja tuotannon tehostamiseen fokusoituneet yritykset – niin toimittajien kuin yli 300 kutsuvieraan osalta.
Roima toi jälleen paikalle vankan joukon asiantuntijoita. Iloksemme uusi Roima herätti suurta mielenkiintoa! Saimme päivän aikana käydä huippumäärän keskusteluja toiminnanohjauksesta, sisälogistiikasta, tuotetiedonhallinnasta sekä tuotannonohjauksesta. Management Events koordinoi kaikki tapaamiset, ja palkitsi roimalaiset Jukan, Antin ja Ollin, jotka veivät peräti kolmoisvoiton henkilökohtaisissa tapaamismäärissä.
Miksi Roima eroaa niin suuresti muista alan toimijoista?
Toimittajakumppanit sekä tapahtuman järjestäjä ihmettelevät vuodesta toiseen, mikä on roiman houkuttelevuutemme salaisuus.
”ROImassa asiakkaita kiinnostaa ennen kaikkea osaaminen ja vahva asiakkaan toiminnan ymmärtäminen. Keskitymme toimitusketjun ratkaisuihin, jotka tukevat yrityksen tuotantostrategiaa ja tuottavat lisäarvoa asiakkaille, jolloin käytettävät teknologiat ovat toissijaisia. Asiantuntijamme osaavat puhua tuotannon kieltä ja etsiä kokonaisuutta tukevat parhaat toimintatavat. Tänä vuonna suurta kiinnostusta herätti tuotetiedonhallinnan liittyminen osaksi Roimaa. Tuotetiedon ja elinkaarenhallinta on tehokkaan toimitusketjun hallinnan ja optimoinnin edellytys” kertoo myyntijohtaja Juha Burtsoff Roimasta.
https://www.youtube.com/watch?v=mmlDE_BiLKU
Mikä yhdistää menestyviä yrityksiä? Näin Juha siihen vastaa.