Monikanavainen kaupankäynti ja suoratoimitus ovat kasvavia trendejä, jotka luovat uusia haasteita yritysten integraatioiden hallinnalle B2B- ja B2C-kaupassa. Yritysten pitäisi pystyä näkemään varastosaldo reaaliaikaisesti visuaalisessa muodossa ja ilmoittaa tieto asiakkaalle verkkokauppa-alustan kautta. Optimaalisen asiakaskokemuksen kannalta on tärkeää, että varastosaldo ilmoitetaan täsmällisesti ja reaaliaikaisesti ja että asiakkaalle tarjotaan mahdollisuus noutaa verkkokauppatuotteet suoraan myymälästä tai varastolta.
Ota ohjat matkallasi kohti monikanavaista kaupankäyntiä


Vastaa haasteisiin Roiman monikanavaisen kaupan ratkaisujen avulla
Roiman monikanavaisen kaupan konsepti tarjoaa sinulle kaikki työkalut, joita tarvitset myynnin kasvattamiseen, kustannusten hallintaan ja asiakaskokemuksen parantamiseen.