Technical Key Account Support

Roimalla on elämäntehtävä – eikä sen vähempää kuin pitää teollinen tuotanto kannattavana Euroopassa!

Roimalaiset työskentelevät osaamistaan vastaavissa, monipuolisissa tehtäviss,ä, oppien jatkuvasti uutta. Työilmapiiri on mutkaton ja kannustava. Olet kuin kotonasi meillä, jos sinulle on tärkeää työn mielekkyys, vastuullisuus ja jatkuva kehittyminen.

Vastaako tämä sitä, mitä itse arvostat? Jos vastaa, jatka lukemista!

TECHNICAL KEY ACCOUNT SUPPORT  

Tulet roolissasi varmistamaan korkean asiakastyytyväisyyden yhdellä avainasiakkaistamme. Koska tehtävä on uusi, pääset aloittamaan puhtaalta pöydältä.

Käytännön tasolla työ on aktiivista kommunikointia asiakkaan ja Roiman eri yksiköiden välillä. Oli kyse sitten kehitystarpeiden tai virheilmoitusten käsittelystä, roolisi on tarttua asiaan ja varmistaa asiakkaan tarpeeseen sopivan ratkaisun löytyminen.

Kykyjesi mukaan pääset osallistumaan myös uusien projektien vaatimusmäärittelyyn, tekniseen määrittelyyn ja testaamiseen.

Roolisi kautta opit ymmärtämään syvemmin

  • Suuren tehtaan toimintaa sekä
  • Laajoja tietojärjestelmäkokonaisuuksia, joissa Roiman järjestelmillä on tärkeä rooli (Lean System, Hunter/-Wonderware ja FidaWare).

Tehtävien hoitamisen kannalta olennaisinta on halu toimia lähellä asiakasta ja hakea tämän ongelmiin parhaat ratkaisut.

Tehtävässä menestymistä sujuvoittavat myös:

  • Kokemuksesi teknisestä asiakastuesta ja teknisestä määrittelystä
  • Relaatiotietokantojen perusteiden tunteminen
  • Soveltuva koulutus informaatioteknologian parista, joko AMK- tai yliopistotaustalla tai työelämästä hankitut vastaavat taidot

Kiinnostuitko?

Kerro meille, kuka olet, minkälaisena näet oman tulevaisuutesi tällaisessa tehtävässä ja miten taustasi vauhdittaa tehtävässä onnistumista.

Laitathan hakemuksesi oheisen linkin kautta. Lisätietoa voit kysyä Ollilta: olli.veikkola (at) roimaint.com.