Haluaisitko digitalisoida hankintatoimen hallinnan ja parantaa ennustettavuutta?

Haluaisitko parantaa näkyvyyttä kokonaismenoihin ja keskittää ostot valittuihin toimittajiin?

Hankintatoimi kohtaa arjessa lukuisia haasteita. Näitä ovat muun muassa toimittajien suuri lukumäärä, katalogien suuri koko, liian keskitetty hankintatoimi, hitaat ja virheille alttiit manuaaliset prosessit, hajallaan oleva data, ohiostot ja rajattu näkyvyys hankintakuluihin. Organisaation toiminnanohjausjärjestelmä pystyy useimmiten tarjoamaan näihin haasteisiin vain rajalliset työkalut. Roima Procurement täydentää olemassa olevaa toiminnanohjausjärjestelmääsi ja tarjoaa täydellisen ratkaisun hankintojen haltuunottoon.

Toiminnanohjausjärjestelmäsi toimii edelleen keskeisenä prosessimoottorina, joka hoitaa suoraostot. Roima Procurement puolestaan ottaa haltuun hajautetut hankinnat ja epäsuorat hankinnat. Roima Procurement ‑ratkaisun ansiosta ostat vähemmän, maksat vähemmän, automatisoit hankintaprosessit ja nostat näkyvyyden ja hallittavuuden tasoa.

Hajautettu hankinta palveluna

Automatisoi manuaaliset hankintaprosessit

Maksa vähemmän – keskitä hankinnat

Näkyvyys kokonaismenoihin

Roima Procurement sisältää kattavat ominaisuudet, joiden avulla saat näkyvyyden kokonaismenoihin missä ja milloin vain. Helppokäyttöisen mobiilikäyttöliittymän ansiosta voit tehdä tilauksia mobiililaitteelta aina tarpeen vaatiessa.

Hankintaprosessin digitalisointi ja automatisointi

Roima Procurement sisältää kattavat ominaisuudet hankintatoimen digitalisoinnin tueksi. Ratkaisun avulla automatisoit laskujen käsittelyn sopimuskohtaisilla hinnastoilla ja hinnastojen hallinnan hintojen optimointia varten. Roima Procurement on helppokäyttöinen hankinnan hallintaratkaisu koko organisaation käyttöön.

Helppo verkkokauppamainen käyttöliittymä

Roima Procurement tarjoaa verkkokauppamaisen, kattavilla ominaisuuksilla varustellun käyttöliittymän koko organisaation käyttöön. Käyttäjät voivat tehdä tuotehakuja kaikista katalogeista ja tehdä tilauksia käyttöoikeuksien mukaisista katalogeista helppokäyttöisen, ostoskoripohjaisen tilausjärjestelmän kautta. Voit lisätä laajoja tuote- ja palvelukatalogeja eri toimittajilta ja rajoittaa näkyvyyttä käyttöoikeuksien avulla tarpeen mukaan.

Ohiostot kuriin

Tiedätkö sen tunteen, kun saat käsiteltäväksesi ostolaskuja tietämättä kuka oston on tehnyt, miksi ja millä valtuuksilla? Roima Procurement auttaa minimoimaan ohiostot, sillä se tarjoaa työntekijöillesi helpon tavan hoitaa ostot ilman omaa luottokorttia ja ilman tarvetta ostaa ohi prosessin. Pystyt hajauttamaan hankinnan hallitusti, kun annat koko organisaatiollesi mahdollisuuden tehdä hankintoja kontrolloidusti rajatuin käyttö- ja osto-oikeuksin ja asianmukaisin hyväksymismenettelyin.

Hyödynnä keskitettyä raportointia

Roima Procurement on valmiiksi integroitu Roima Control Tower -ratkaisuun. Näin voit seurata hankintatoimen tapahtumia yksityiskohtaisesti ja puuttua mahdollisiin poikkeamiin ja väärinkäytöksiin saman tien. Roima Procurement auttaa varmistamaan toiminnan sopimustenmukaisuuden.

Valvottu ja ennakoitava hankinta

Roima Procurement mahdollistaa hankinnan prosessien räätälöinnin organisaatiosi tarpeiden mukaan. Ratkaisu tukee eri tilaustapoja, kuten katalogitilaukset, vapaatekstitilaukset, toimeksiannot ja punch-out-tilaukset. Tilausoikeuksia hallitaan kustannuspaikkojen mukaisesti. Hyväksymissäännöt ovat kustannuspaikkojen ja eurorajojen mukaiset. Vastaanotto voidaan hoitaa tarpeidesi mukaan joko hajautetusti tai keskitetysti.

Keskitä hankinnat valituille toimittajille

Roima Procurement digitalisoi hankintaprosessisi ja tarjoaa helpon hankintojen keskittämisen valittuihin toimittajiin. Voit integroida toimittajasi joko digitaalisesti, sähköpostitse tai suoralla integraatiolla johonkin toiseen järjestelmään, esimerkiksi toiminnanohjaus- tai laskutusjärjestelmään. Samalla parannat laskujen käsittelynopeutta. Voit myös antaa toimittajiesi ylläpitää omat kataloginsa joko käyttöliittymän tai integraation kautta. Järjestelmäilmoitusten ansiosta saat aina tiedon toimittajien katalogeissa tapahtuneista muutoksista.
roima-circle-icon-green-150x150

Kartoitetaan tarpeesi yhdessä!

Roiman PreStudy– ja ROIWalk-konsulttipalvelujen avulla löydämme juuri sinun yrityksesi tarpeisiin sopivan ratkaisun, jolla saat parhaan vastineen sijoituksellesi.

Ota yhteyttä!

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme, niin keskustellaan yhdessä liiketoimintatarpeistasi!

Hannu Ojasalo

Hannu Ojasalo

Director

hannu.ojasalo(at)roimaint.com

+358 46 600 7815

Kerro meille tarpeistasi, niin olemme sinuun pian yhteydessä.

    Nimi*

    Yritys*

    Sähköposti*

    Puhelinnumero*

    Viesti

      

    Lähettämällä tämän lomakkeen hyväksyn, että Roima Intelligence kerää ja säilyttää henkilötietojani Roiman verkkosivujen tietosuojakäytännön mukaisesti.