Icon_AfterSales_white

Kokonaisratkaisu projektien hallintaan

Projektienhallinnan ratkaisu on kiinteä osa RoimaSoftware Lean System toiminnanohjausjärjestelmää, joten se sopii hyvin myös projektivalmistajien käyttöön tarjoten tarvittaessa toiminnot myös valmistuksen hallintaan, materiaalihallintoon, jälkimyyntiin sekä kumppaniverkoston hallintaan.

kuva aikataulusta

Vaativimmatkin projektit hallussa

RoimaSoftware Lean Systemin projektienhallinta tarjoaa kattavan ja joustavan ratkaisun kevyestä projektinohjauksesta aina vaativien moniyritys- ja moniprojektiympäristöjen suunnittelun ja seurannan kokonaisjärjestelmiin. Järjestelmä sisältää graafisen projektien suunnittelun ja elinkaaren hallinnan, reaaliaikaisen tapahtumaraportoinnin, havainnollisen ja helpon projektienseurannan sekä tehokkaat budjetoinnin ja laskutuksen toiminnot matkakuluineen ja tuntisyöttöineen.

RoimaSoftware Lean Systemin Progress Tracker on projektin kokonaisprosessin hallintaan erikoistunut toiminnallisuus. Progress Trackerin keskeisenä ideana on esittää havainnollisesti seurattavien kokonaisuuksien – esim. laitetoimitusten tai projektien – tilannetta kokoamalla järjestelmässä eri puolilla oleva tieto yhteen ja nostaa esiin mahdollisesti toimenpiteitä vaativat tilanteet.

Progress Tracker havainnollistaa käyttäjälle seurattavan kokonaisuuden tilannekuvan kokoamalla yhteen siihen liittyvät järjestelmän eri näytöillä ja toiminnoissa hajallaan olevat tiedot. Näin kokonaistilanne voidaan visualisoida siten, että käyttäjä näkee mahdollisimman helposti ja selkeästi toimenpiteitä vaativat asiat. Järjestelmä voi tarpeen mukaan myös jo etukäteen varoittaa mahdollisesti tulossa olevista ongelmista, esimerkiksi liittyen materiaalien hankitaan ja täydentämiseen.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä

valokuvassa Olli Kanerva
Olli Kanerva
Lead Consultant

olli.kanerva@roimaint.com
Puhelin: 020 525 3100