WEBINAARI: Tehdas-ERP – Mitä ja miksi?
Suuryritykset haluavat tyypillisesti standardin globaalin ERP ratkaisun (Enterprise Resource Planning, ERP). Vastaavasti PK-yritykset tarvitsevat lokaalin ja joustavat ratkaisun, joka vastaa laajasti kaikkiin liiketoiminnan tarpeisiin. Perinteisesti globaalit ERP-ratkaisut ovat olleet pitkälle räätälöityjä palvelemaan eri maantieteellisten sijaintien, toimintojen ja tehtaiden tarpeita. Hankkeet ovat olleet pitkä, kalliita ja näin ollen PK-yritysten ulottumattomissa. Suurissa yrityksissä nykyaikaisempi lähestymistapa on lisätä joustavuutta ottamalla käyttöön pilvipohjainen standardisoitu ERP-järjestelmä, kuten SAP HANA. Tyypillisesti tällaiseen järjestelmään määritetään vain ydintoiminnallisuudet, kuten taloustoiminnot.
Suuren yrityksen standardisoitu globaali ERP synnyttää tarpeen tukea paikallisia toimintoja muilla ratkaisuilla, kuten integroidun liiketoiminnan suunnittelun (Integrated Business Planning, IBP) ja valmistuksenohjauksen (MES) järjestelmillä. Monesti globaalit MES- ja IBP-järjestelmät eivät kuitenkaan kykene tarjoamaan riittävästi tukea kaikille tarvittaville toiminnoille, kuten materiaalitarpeiden suunnittelulle (MRP), ostoille, lähetystoiminnoille tai varastoinnille.
Tässä tilanteessa oikea ratkaisu on Tehdas ERP. Tehdas ERP täyttää suuren yrityksen vaatimukset globaalin ERP:n alla. Vastaavasti, Tehdas ERP vastaa kaikkiin PK-yrityksen liiketoiminnallisiin vaatimukseen koko liiketoiminnan osalta.
Ilmoittaudu mukaan webinaarin ja tule kuulemaan lisää tehdas-ERPistä, sen tarjoamista liiketoimintahyödyistä ja siitä, miksi se on olennainen osa tulevaisuuden yritysarkkitehtuuria.