WEBINAARI: RoimaSoftware Aton 7 -julkistus

RoimaSoftware Aton -järjestelmän uusi versio 7 tuo merkittäviä parannuksia, mahdollistaen liiketoiminnan tehostamisen entisestään. Tervetuloa ensimmäisten joukossa kuulemaan tarkemmin Aton 7 -version uusista ominaisuuksista. Näet käytännössä, miten Aton 7 -version uusi tuoteobjekti ja muutoshallinnan lomakkeet on mallinnettu käyttäen uutta dynaamista objektimallia ja miten työnkierrot on toteutettu käyttäen uutta liiketoimintaprosessien mallinnustyökalua. Ilmoittaudu mukaan webinaarin ja tule kuulemaan…

WEBINAARI: Tehdas-ERP – Mitä ja miksi?

Suuryritykset haluavat tyypillisesti standardin globaalin ERP ratkaisun (Enterprise Resource Planning, ERP). Vastaavasti PK-yritykset tarvitsevat lokaalin ja joustavat ratkaisun, joka vastaa laajasti kaikkiin liiketoiminnan tarpeisiin. Perinteisesti globaalit ERP-ratkaisut ovat olleet pitkälle räätälöityjä palvelemaan eri maantieteellisten sijaintien, toimintojen ja tehtaiden tarpeita. Hankkeet ovat olleet pitkä, kalliita ja näin ollen PK-yritysten ulottumattomissa. Suurissa yrityksissä nykyaikaisempi lähestymistapa on lisätä joustavuutta ottamalla…

WEBINAARI: Factory ERP – What and Why?

When it comes to enterprise resource planning (ERP) solutions, large companies are nowadays typically looking for more standard approaches. Historically, a global ERP has been very customized, serving the different needs of different geographies, operations and sites. The modern approach, in turn, is to create flexibility by implementing a cloud-based standard ERP like SAP HANA.…

WEBINAARI: Hajautetun hankinnan digitalisaatio

Osta vähemmän. Maksa vähemmän. Molemmat lauseet ovat hankinnan vakiomantroja. Keskitetyssä hankinnassa näiden noudattamisessa on päästy monessa organisaatiossa erittäin pitkälle, ja hankinta on ammattimaista ja tehokasta. Mutta kun hankinta jakaantuu laajemmalle organisaatioon, näkyvyys hankintoihin vähenee, ja siten myös kyky hallita niitä heikkenee. Kuulostaako tutulta saada laskuja hankinnoista, joista ei tiedä, kuka ne on tehnyt, miksi ja…

Roima Webinar Product Management

WEBINAARI – Roima Product Management

Nykypäivän yritykset toimivat verkottuneessa liiketoimintaympäristössä, mikä luo paitsi uusia mahdollisuuksia myös omat haasteensa yritysten toiminnalle. Miten ulotat yrityksen tuotteen elinkaaren hallintaan liittyvät prosessit liiketoimintaverkostoon ja millaisilla ratkaisuilla tuet toimintaa nykyaikaisessa digitaalisessa liiketoimintaverkostossa? Ilmoittaudu mukaan webinaariimme ja tule kuulemaan, millaisia ratkaisuja Roimalla on tarjota näihin haasteisiin! Esittäjä: Ismo Kuuri Kieli: Suomi tai englanti osallistujien mukaan. Lisätiedot: marketing@roimaint.com…

WEBINAARI – Add transparency to your logistics: Control Tower

Onko yrityksesi logistiikkaketju digitalisoitu ja läpinäkyvä alusta loppuun? Haluaisitko lisätä läpinäkyvyyttä kuljetuksiisi? RoimaCloud Control Tower ei ole mikä tahansa dashboard, vaan tehokas työkalu kuljetustietojen visualisointiin. Sen avulla voit toimia proaktiivisesti mahdollisissa poikkeustilanteissa, varmistaen korkean asiakastyytyväisyyden. RoimaCloud Control Tower auttaa sinua hallinnoimaan valitsemiesi kuljetusliikkeiden suorituskykyä, jolloin voit validoida SLA-sopimuksissa luvatun palvelutason. Se myös auttaa sinua valitsemaan…

WEBINAR – Roima Meat Concepts

Are you in the meat industry and looking for ways to improve and optimize your production? Are you wondering about how to build a solid basis for your improvement process, or how to optimize your warehouse management and intralogistics to support all other processes? Are you dreaming about comprehensive detailed scheduling, but don’t know where…

WEBINAARI – Quintiq: Integrated Business Planning for Operations Management

Myynnin ja toiminnan suunnittelu (S&OP) alkaa olla jo liiketoiminnansuunnittelun perussanastoa – onhan se ollut maisemissa jo pari vuosikymmentä. Mutta mitä sellaisen yrityksen, joka on jo ottanut S&OP prosessin käyttöön, kannattaa tehdä kehittääkseen toimintaansa edelleen? Seuraava luonnollinen askel on integroitu liiketoiminnan suunnittelu (IBP). IBP pohjautuu S&OP-prosessiin, mutta vaatii vielä syvemmän integraation ja yhteistyön niin eri toimintojen,…

WEBINAARI – Warehouse management as a service

Toiminnan tehostaminen ja laadun parantaminen ovat useimmin tavoitteena, kun harkitaan varastonhallinnan järjestelmäratkaisuja. WMS- eli Warehouse Management System -järjestelmän avulla varaston toimintaa on mahdollista tehostaa merkittävästi. Tehokkuutta tuovat järjestelmän ohjaamat, optimoidut liiketoimintaprosessit. Kaikki materiaalin käsittelyyn liittyvät toiminnot vastaanotosta keräilyyn toteutetaan modernin käyttöliittymän avulla reaaliajassa. Koko prosessia hallitaan työjonoja priorisoiden, jotta varaston kokonaisuus toimii optimaalisesti. Optimoinnin piiriin…

WEBINAARI – Roima Meat Concepts

Are you in the meat industry and looking for ways to improve and optimize your production? Are you wondering about how to build a solid basis for your improvement process, or how to optimize your warehouse management and intralogistics to support all other processes? Are you dreaming about comprehensive detailed scheduling, but don’t know where…